طرحهای تست عملیات در محل و تست دقیق نهایی
ارائه شده به
قسمت دفتر برنامه مشترک ITS حمل و نقل آمریکا
از طرف :
شرکت بین المللی کاربردهای علوم
خیابان ساوس یو 5/27
16 سپتامبر 2003
اداره بزرگراه فدرال اطلاعات کیفیت بالا برای دولت ، صنعت و عموم فراهم می کند به نحوی که دانش عمومی را بالامی برد . استانداردها و سیاست هایی بکار می روند تا کیفیت ، بی طرفی ، فایده و درستی این اطلاعات تضمین شود . FHWA بطور ادواری مسائل کیفی را بررسی می کند و برنامه ها و روش های خود را برای تضمین بهبودی کیفی مستمر متناسب می سازد.
در خواست شده است که اظهارت این گزارش برای تیم ارزیابی تا 10 اکتبر سال 2003 به صورت کتبی از طریق ایمیل فاکس یا پست به آدرس زیر ارسال شود :
Mark Jensen
Science Application international corporation
2715 soutview Avenue
Arroyo Grande , CA 93420
Phone : 805-473-2471
E-mail : Jensenm @ saic.com
وقایع تاسف بار 11 سپتامبر سال 2001 و وقایع اخیر جنگ با عراق در طی بهار سال 2003 به نگرانی مقامات دولت فدرال و اعضای صنعت حمل در سطح بطور قابل ملاحظه بالایی در خصوص حمل و نقل امن مواد خطرناک منتهی شده است . این مسائل ایمنی روی محموله های HazMat (مواد خطرناک) به عنوان اهداف بالقوه برای تروریست ها متمرکز شده است. محموله های HazMat از طریق تاسیسات ، روش ها و رابط های اهداف احتمالی برای فعالیت تروریسم در خانه است و نسبت به انواع دیگر محموله ، نگرانی بسیار بیشتری را برای ایمنی عمومی اعمال می کند . محموله های HazMat بویژه سوخت ها و ترکیبات شیمیایی به علت نکات متعدد آسیب پذیری یک هدف جلب کننده را برای تروریست ها فراهم می کند . این آسیب پذیری ها در امکانات شرکت باربری دریایی، حامل موتور و دریافت محموله و حرکت محموله در راه در سراسر زیر بنای سواره روکشور وجود دارد.
اداره ایمنی موتوری فدرال (FMCA) که با اداره ایمنی حمل و نقل (TSA) همکاری نزدیک دارد بوسیله شناسایی ریسک های ایمنی بالقوه مربوطه به حمل و نقل HazMat و پیشنهاد را ه حل هایی برای به حداقل رساندن این ریسک ها بطور فعالانه نگرانی های بخش عمومی و خصوصی در رابطه باایمنی Haz Mat را به تاخیر انداخته است. FMCSA با بکارگیری اقدامات نظارتی ، ارزیابی های ایمنی و تلاش های امدادی برنامه ای را برای بهبود ایمنی و امنیت Haz Mat ترتیب داده است.
شرکت بین المللی کاربردهای علوم (SAIC) تلاش تیم ارزیابی را با راه حل های تکنولوژی انتخابی در خصوص ایمنی ، امنیت و ایمنی کارایی و عملکردی جابجایی های HazMat هدایت می کند. این تیم ارزیابی در انجام فعالیت هایی با تیم تست عملکردی که بوسیله Battell هدایت می شود همکاری دارد تا اطلاعات و داده های کمی و کیفی حاصل از تست را بدست آورد. این داده ها و اطلاعات برای توسعه یک ارزیابی مقرون به صرفه برای سیستم های منسجم و اجزاء تست برای بهبود ایمنی ، امنیت و کارآیی عملکردی Haz Mat بکار خواهد رفت. هدف این طرحهای تست دقیق نهایی و تست عملکردی در محل در خصوص ایمنی وامنیت حمل و نقل مواد خطرناک (Haz Mat) ارائه راه حل هایی برای ایمنی و امنیت و کارآیی عملیاتی جابجایی HazMat (مواد خطرناک) آنست که از سناریوهای تکنولوژی / عملیاتی مجزایی تشکیل شده اند . این سناریوها از چهار سناریو مبنا تشکیل شده است که هر یک معرف یک بخش مهم صنعت مواد خطرناک است. در داخل هر بخش حداقل دو کمپانی شرکت کننده وجود دارد که برای آزمایش کردن وسیع ترین ترکیب تکنولوژی ها در محیط های عملکردی متعدد از مجموعه متعددی از تکنولوژی ها استفاده می کنند. جدول ES-1 الی ES-4 مرور ویژگی های برجسته هر سناریو را فراهم می کند در حالی که ویژگی های عملکردی ، شیوه ارزیابی ، تکنولوژی های تست شده و ناتمام ماندن سناریوهای فرعی را خلاصه می کند.
در سراسر FOT داده ها برای عناصر زیر جمع آوری خواهد شد :
· عملیات حمل مبنا
· تسخیر رویداد تکنولوژی FOT
· برداشت های شرکت کننده از واقعیت و کارآیی تکنولوژی
· جانشین های گروه فروشندگان و صنعت حمل موتوری برای تکنولوژی های تست FOT
· نتایج رویدادهای نمایش داده شده
این عناصر داده ای برای تست ترکیب های تکنولوژی های FOT تحت شرایطی که حملات بر بارهای HazMat را شبیه سازی می کند. طراحی شده اند.
این مدرک طرحهای تست دقیق ارزیابی به ترتیب سلسله مراتبی ، از مرور روش شناسی تا سطوح بالاتر جزئیات عناصر داده ای و فعالیت های ارزیابی ،را در سه بخش گزارش مربوطه شرح می دهد:
· روش شناسی ارزیابی (بخش 2) –
انواع داده هایی که برای پشتیبانی تحلیل ها جمع آوری خواهد شد و سیستم تحلیلی برای هدایت ارزیابی های سنجش . این بخش تعاریف ارزیابی های سنجش ، بی اثری رابطه پیچیده تکنولوژی ها در سناریوهای تست انفرادی برای ارائه شرح های مختصر شیوه تحلیلی را امکان پذیر می سازد.
ارتباط عناصر ارائه شده در بخش 2 با دو بخش متوالی و با سندسازی پروژه تیم آمادگی براساس تکنولوژی های تست انفرادی و روابط از پیش تعیین شده آنها با نیازمندی های عملکرد ، آسیب پذیری و سناریوهای آمادگی است.
· عملکردهای تکنولوژی جزء و جریان های داده ای تست (بخش 3) – جزئیاتی درباره ویژگی های فنی و عملکردی برای هر یک از تکنولوژی های جزء در سطح تکنولوژی انفرادی فراهم می کند. همراه باشرح های تکنولوژی های جزء ، مثال های خاص عناصر جمع آوری داده ای بالقوه برای هر تکنولوژی جز قابل بکارگیری وجود دارد. بخش 3 شرح های داده ای و عملکردی سطح بالاتر ارائه شده در بخش 2 (روش شناسی ارزیابی) را افزایش می دهد گرچه بریک مبنای تکنولوژی انفرادی است. اهمیت این بخش آن است که یک پیوند منطقی بین روش ارزیابی و فعالیت های ارزیابی خاص سناریو که در زیر شرح داده می شود ایجاد می کند.
جدول ES-1 – سناریو پارامترهای آرایش اصلی
پارامترهای آرایش |
شرح |
ویژگی های عملکردی |
سناریو تحویل سوخت فله ای کاربرد تکنولوژی های متعدد برای بهبود ایمنی ، امنیت و کارآیی عملکردی تحویل مقادیر به اندازه یک کامیون سوخت به محل های خرده فروشی را تست می کند. این سناریو برای وسایل نقلیه تحویل سوخت در مسافت کوتاه است که کلاس 3 (مایعات قابل اشتعال) را حمل می کند. |
شیوه ارزیابی |
· شیوه ارزیابی ایمنی و امنیت – توانایی سیستم های تکنولوژی برای تقویت تشخیص و پاسخ به فعالیت های غیرقانونی از طریق ردیابی وسایل نقلیه ، ارتباطات سیار ، تایید راننده ، اعلام خطرهای وضع اضطراری و توانایی برای از کار انداختن یک وسیله نقلیه · این ارزیابی بوسیله داده های فنی FOT ، برداشت های کاربر و تست های به نمایش در آمده راهنمایی می شود و بوسیله یک پانل کارشناس درایمنی HazMat و گروه دلفی اداره و بررسی می شود. · شیوه سنجش کارآیی عملیاتی – توانایی سیستم های تکنولوژی تقویت عملکرد عملیاتی حمل کننده موتوری از طریق ردیابی وسیله نقلیه و ارتباطات سیار. |
تکنولوژی های تست |
· ارتباطات ماهواره ای بی سیمی ( با GPS) . · ارتباطات زمینی بی سیمی · تایید راننده با برقراری ارتباط جهانی · کامپیوترهای داخلی باهوش (OBC) با ارسال کننده از کار انداختن وسیله نقلیه از راه دور یا دستگاه پارامتر . · کلید وحشت در داشبورد · کلید وحشت بی سیمی یا از راه دور با از کار انداختن وسیله نقلیه از راه دور و اطلاع حالت اضطراری از راه دور |
سناریوهای فرعی |
· دوپر 1A / تحویل سوخت فله ای · پترولیم 1B Cox / تحویل سوخت فله ای / آرایش 1 · پترولیم 1B Cox / تحویل سوخت فله ای / آرایش 2 · پترولیم 1B Cox / تحویل سوخت فله ای / آرایش 3 · پترولیم 1B Cox / تحویل سوخت فله ای / آرایش 4 |
جدول ES-2 پارامترهای آرایش اصلی سناریو 2
پارامترهای آرایش |
شرح |
ویژگی های عملکردی |
سناریو مخاطره آمیز LTL بکارگیری تکنولوژی های متعدد برای بهبود ایمنی ، امنیت ، کارآیی عملکردی تحویل مقادیر به اندازه یک کامیون سوخت ترکیبات شیمیایی مایع را تست خواهد کرد. این سناریو برای حمل مواد بسیار مخاطره آمیز LTL است. یک بخش از FOT یک تکنولوژی با هزینه پایین تر (سخت افزار خشکی) را نظارت می کند که روی یک ناوگان LTL ملی با درجه بالایی از کارآیی و انجام نصب شده است. |
شیوه ارزیابی |
· شیوه ارزیابی ایمنی و امنیت – توانایی سیستم های تکنولوژی برای تقویت تشخیص و پاسخ به فعالیت های غیرقانونی از طریق ردیابی وسایل نقلیه ، ارتباطات سیار ، تایید راننده ، اعلام خطرهای وضع اضطراری و توانایی برای از کار انداختن یک وسیله نقلیه . · این ارزیابی بوسیله داده های فنی FOT ، برداشت های کاربر و تست های به نمایش در آمده راهنمایی می شود و بوسیله یک پانل کارشناس در ایمنی Hasmat و گروه دلفی اداره و بررسی می شود. · شیوه ارزیابی کارآیی عملیاتی – توانایی سیستم های تکنولوژی برای تقویت عملکرد عملیاتی حمل کننده موتوری از طریق ردیابی وسیله نقلیه و ارتباطات سیار. |
تکنولوژی های تست |
· ارتباطات ماهواره ای بی سیمی با (Gps) · ارتباطات زمینی بی سیمی · تایید راننده با برقراری ارتباط جهانی · کامپیوترهای داخلی باهوش (OBC) با مجموعه پارامترها یا ارسال کننده از کار انداختن وسیله نقلیه از راه دور · کلید وحشت در داشبورد |
سناریوهای فرعی |
· تکنولوژی های توزیع LTL/2A بسیار مخاطره آمیز · سواره رو LTL/2B بسیار مخاطره آمیز |
جدول ES-3 پارامترهای آرایش اصلی سناریو 3
پارامترهای آرایش |
شرح |
ویژگی های عملکردی |
سناریو ترکیبات شیمیایی فله ای بکارگیری تکنولوژی های متعدد برای بهبود ایمنی ، امنیت ، کارآیی عملکردی تحویل مقادیر به اندازه یک کامیون سوخت ترکیبات شیمیایی را تست خواهد کرد. این سناریو وسایل نقلیه تحویل ترکیبات شیمیایی است که محصولات شیمیایی ، پلاستیکی ، صنعتی و کشاورزی را حمل می کند. |
شیوه ارزیابی |
· شیوه ارزیابی ایمنی و امنیت – توانایی سیستم های تکنولوژی برای تقویت تشخیص و پاسخ به فعالیت های غیرقانونی از طریق ردیابی وسایل نقلیه ، ارتباطات بسیار ، تایید راننده ، اعلام خطرهای وضع اضطراری وتوانایی برای از کار انداختن یک وسیله نقلیه و تایید کردن و ثبت کردن اطلاعات بار و زنجیره مسئولیت . · این ارزیابی بوسیله داده های فنی FOT ، برداشت های کاربر و تست های به نمایش در امده راهنمایی می شود و بوسیله یک پانل کارشناس در ایمنی Hasmat و گروه دلفی اداره و بررسی می شود. · شیوه ارزیابی کارآیی عملیاتی – توانایی سیستم های تکنولوژی برای تقویت عملکرد عملیاتی حمل کننده موتوری از طریق ردیابی وسیله نقلیه و ارتباطات سیار ، و دستیابی بلادرنگ به وضعیت و اطلاعات محموله |
تکنولوژی های تست |
· ارتباطات ماهواره ای بی سیمی ( با Gps) · تایید راننده با کارت های باهوش و بیومتری · اظهار نامه زنجیره منبع تغذیه الکترونی (ESCM) · کلید وحشت در داشبورد · کلید وحشت بی سیمی یا از راه دور با بکار انداختن وسیله نقلیه از راه دور و اطلاع حالت اضطراری از راه دور |
سناریوهای فرعی |
· سرویس های حمل و نقل 3A · توزیع کیفیت 3B · کارتریج 3C Roeder |
جدول ES-4 پارامترهای آرایش اصلی سناریو 4
پارامترهای آرایش |
شرح |
ویژگی های عملکردی |
سناریو مواد منفجره به اندازه یک کامیون بار بکارگیری تکنولوژی های متعدد برای بهبود ، ایمنی ، امنیت و کارآیی عملیاتی تحویل محموله های به اندازه یک کامیون بار که حامل مواد منفجره هستند را تست می کند . این سناریو برای وسایل نقلیه ویژه تحویل مواد منفجره به اندازه یک کامیون بار است که مواد منفجره از نوع انفجاری A و مواد منفجره کلاس 6/1- 1/1 را تحویل می دهند . در این سناریو یک حمل کننده بارهای بسیاری را تحویل می دهد که اغلب در هر کامیون شش الی هشت بار ویژه وجود دارد. |
شیوه ارزیابی |
· شیوه ارزیابی ایمنی و امنیت – توانایی سیستم های تکنولوژی برای تقویت تشخیص و پاسخ به فعالیت های غیرقانونی از طریق ردیابی وسایل نقلیه ، ارتباطات وسایل نقلیه (تراکتور و تریلر با ) ارتباطات سیار ، تایید راننده ، اهشدارهای وضع اضطراری ، توانایی برای از کار انداختن یک وسیله نقلیه و فراهم کردن امنیت ضد خرابکاری برای محموله و تایید کردن و ثبت کردن اطلاعات بار و زنجیره سرپرستی . · این ارزیابی بوسیله داده های فنی FOT ، برداشت های کاربر و تست های به نمایش در آمده راهنمایی می شود و بوسیله یک پانل کارشناس در ایمنی Hasmat و گروه دلفی اداره و بررسی می شود. · شیوه ارزیابی کارآیی عملیاتی – توانایی سیستم های تکنولوژی برای تقویت عملیاتی حمل کننده موتوری از طریق ردیابی وسیله نقلیه (بدون هشدارهای مسیر) ارتباطات سیار ، و دستیابی بلادرنگ به وضعیت و اطلاعات محموله |
تکنولوژی های تست |
· ارتباطات ماهواره ای بی سیمی ( با Gps) · تایید راننده با کارت های باهوش و بیومتری (بیوسنجی ها) · اظهار نامه زنجیره منبع الکترونی (ESCM) · کلید وحشت در داشبورد · کامپیوترهای داخلی باهوش (OBC) با مجموعه پارامتر یا ارسال کننده از کار انداختن وسیله نقلیه از راه دور . · کامپیوترهای داخلی باهوش (OBC) با قفل در تریلر از راه دور · دکمه وحشت در داشبورد · کلید وحشت بی سیمی / از راه دور با از کار انداختن وسیله نقلیه از راه دور و اطلاع وضع اضطراری از راه دور · درزگیری الکترونی محموله · ردیابی تریلر بسته شده و بسته نشده · نرم افزار بازنمایی Geo-fence (زمین – حصار) و مسیریابی |
سناریوهای فرعی |
· حمل و نقل با کامیون 4A R&R / مواد منفجره به اندازه یک کامیون بار / آرایش 1 · حمل و نقل با کامیون 4A R&R / مواد منفجره به اندازه یک کامیون بار / آرایش 2 · حمل و نقل با کامیون 4A R&R / مواد منفجره به اندازه یک کامیون بار / آرایش 3 · حمل و نقل با کامیون 4B Dyno / مواد منفجره به اندازه یک کامیون بار / آرایش 1 · حمل و نقل با کامیون 4B Dyno / مواد منفجره به اندازه یک کامیون بار / آرایش 2 |
· فعالیتهای ارزیابی مخصوص سناریو (بخش 4) – شرح مشروح فعالیت های ارزیابی مخصوص طرح ریزی شده برای هر زیر سناریو را فراهم می کند و بخش جریان های داده های تست هر جزء آمادگی طرح ریزی شده را شرح می دهد ، در حالی که این بخش آنها را به سناریوهای تعریف شده گروه بندی می کند. این اطلاعات آمادگی تکنولوژی برای سناریو فرعی را خلاصه می کند و مکانیسم ها و فرصت های مجموعه داده ای خاص را شناسایی می کند و یک مرور خلاصه از ویژگی های سناریو را فراهم می کند. گرچه فعالیت های جمع آوری داده ای بوسیله تکنولوژی معین می شوند ، مزایای پیش بینی شده مفید به سناریوهای خاص است ، در نتیجه یک شیوه سیستم ها برای جمع آوری داده ها و ارزیابی FoT فراهم می کند. این کار ساختاری برای یک شیوه سیستم ها برای ارزیابی ایجادمی کند.
هدف FoT تست کردن روش هایی برای اعمال نفوذ تکنولوژی و عملیات برای بهبود ایمنی و امنیت حمل مواد خطرناک (Hazmat) و کارایی عملیاتی است. بدین لحاظ تکنولوژی هایی ارائه خواهد شد – که حساسیت پذیری های موجود محموله های Hazmat برای فعالیت های تروریستی را می تواند کاهش دهد. توانایی تکنولوژی همراه با تغییرات در عملیات شرکت حمل و نقل / شرکت باربری دریایی برای حاصل شدن این هدف در چهار سناریو عملیاتی Hazmat مجزا تست خواهد شد همانطور که در مفاهیم عملیات تعریف شده است. این ارزیابی علاوه بر اجزاء تکنولوژی آمادگی و تاثیر سیستم ها بر امنیت بر تاثیرات کارآیی عملکردی و ایمنی متمرکز خواهد شد. این حوزه ها برای موفقیت FoT اهمیت خواهد داشت زیرا مزایای کارآیی عملیاتی و ایمنی مستقیما عملیات روزانه یک وسیله حمل موتوری عادی Hazmat مربوط می شود. در حالی که ایم امر نگرانی امنیتی که در پیش روی وسایل حمل موتوری Hazmat می باشند را کنار نمی گذارد ، این حقیقت را آشکار می سازد که تعداد حملات تروریستی خانگی به محموله های Hazmat آنقدر نادر است که شرکت های حمل و نقل طبیعتاٌ بیشتر بر کاهش تصادف و بهبود کارآیی عملیاتی متمرکز می شوند. شیوه برای این ارزیایی شامل سنجش راه حل های تکنولوژی به منظور بهبود ایمنی امنیت و کارآیی عملیاتی در سراسر زنجیره توزیع Hazmat است.
شکل Es-1 ساختار ارزیابی کلی را نشان می دهد که با مفهوم عملیات که بوسیله تیم تست عملیاتی تعریف شده بود آغاز می شود. سند مفهوم عملیات ، آمادگی های تکنولوژی خاص برای هر چهار سناریو FoT را فراهم می کند. تیم ارزیابی عمدتاٌ براساس این سند پارامترهای عملیات خاص سناریو که باید بررسی شوند را شناسایی می کند ، این پارامترها داده های تیم ارزیابی و تلاش های جمع اوری اطلاعات را تعیین می کند. تکنولوژی های خاص و سطح آمادگی ها برای شرکت کننده FoT منصوب شده تعریف می شوند . براساس آمادگی های واقعی ، داده های خاص که در دسترس قرار می گیرند را می توان شناسایی کرد. همانطور که در شکل Es-1 نشان داده شده است داده ها در دو مقوله اصلی قرار می گیرند : کیفی در برابر کمی و داده های در محل در برابر داده های به نمایش گذاشته شده . این عناصر داده ای برای اندازه گیری کارآیی هر سناریو FoT (تاثیر تکنولوژی ها ، پذیرش شرکت کننده ، سطح بکارگیری و غیره) بکار خواهد رفت.
این ارزیابی بر توانایی تکنولوژی ها و روال های کار برای کاهش ، آسیب پذیری های Hazmat: شناسایی هزینه ها و مزایای بالقوه راه حل های تکنولوژی : تعیین پتانسیل آمادگی برای تکنولوژی ها ، و شناسایی فاکتورهای نهادی که باید به آنها پرداخته شود تا پتانسیل آمادگی کامل تحقق یابد متمرکز خواهد شد. این موارد در ساختار سه حوزه ارزیابی کلیدی بررسی خواهد شد : ایمنی و امنیت : کارایی های عملیاتی و چالش های نهادی که در زیر مورد بررسی قرار می گیرند :
……….. که از تکنولوژی های متعدد تشکیل شده است ، و توانایی برای تقویت شرکت حمل و نقل موتوری ، شرکت باربری / دریافت کننده و آشکار سازی تقویت و پاسخ به اقدامات تروریستی بر علیه محموله های Hazmat .
تکنولوژی تست انفرادی ، مجموعه های تکنولوژی و سناریوهای آمادگی که برای این FoT ایجاد شده بود ، براساس شناسایی تیم آمادگی در اولویت قرار دادن آسیب پذیری های محموله Hazmat بود. این آسیب پذیری ها بر تصرف غیرقانونیHazmat از طریق دزدی و تجمع محموله هایی که بطور ضعیفی اداره می شوند و یا بر حملات انجام شده بر علیه رانندگان / وسایل نقلیه / بارها در مسیر برای بدست آوردن و بکار گیری محموله ها برای حملات علیه افراد و دارایی ها متمرکز می شوند. سنجش ایمنی و امنیت گستره های هزینه های مربوطه به اقدامات پیشگیری حملات تروریستی (هزینه های تکنولوژی) که متناسب با گستره های اجتناب از عواقب است ( مزایا) را تعیین خواهد کرد.
SAIC با استفاده از تحلیل تهدید اولیه ، ریسک و پیامد که بوسیله Battelle و TssI به عنوان نقطه شروع تهیه شده است یافته های اولیه را تایید می کند و نظرات کارشناسی متخصصان ضد تروریسم ، اجرای قانون و سهام داران حمل با کشتی Hazmat را مرتب می کندتا اهداف ارزیابی ریسک (یعنی بزرگترین ریسک ها چه می باشند ، آیا راه حل هایی که تست می شوند به طور موثری به ریسک ها می پردازد و حد این رسیدگی چقدر است و چه ضروریاتی باید انجام شود تا محموله های Hazmat کشور را حفظ نماید). برآورده شود.
منظم کردن نظرات کارشناسی از طریق راهنمایی یک گروه مشاوره اصلی اداره خواهد شد که این گروه از 10 کارشناس داوطلب یا مورد حمایت پروژه در امر مداخله و پیشگیری از اتلاف و ریسک Hazmat تشکیل شده است . این پانل کارشناسی پرسنل گروههای ذیل است. اعضا تیم های ارزیابی و آمادگی FoT ، کارشناسان امنیت صنعتی از انجمن های باربری امریکا (ATA) : انجمن تولید کنندگان ترکیبات شیمیایی کارشناسان امنیت صنعتی از انجمن های باربری آمریکا ( ATA) : انجمن تولید کنندگان ترکیبات شیمیایی (CMA) : نمایندگان اتحادیه ایمنی وسایل نقلیه تجاری (CVSA) : اعضا کارشناس اصلی انجمن های آتش سوزی و رئیس پلیس ها ، اداره حمل و نقل آمریکا ، اداره ایمنی حمل و نقل (TSA) و اداره حفاظت محیط زیست آمریکا .
این پانل کارشناسی راهنمایی درباره روش شناسی تحقیق ، فرضیات تحلیل مهم ، وسایل جمع آوری داده ها و یافته های تحقیقات متوالی را فراهم می کند. بعلاوه از این پانل کارشناسی خواسته می شود که دانش خود را برای طراحی کارهای نمایشی یا وقایع تست برای تکنولوژی های FoT در سه سناریو عملیاتی شرکت دهد. این وقایع نمایشی برای تمرین انسجام کامل مجموعه های تکنولوژی و نیز رویارویی انسان و تکنولوژی طراحی شده است تا بطور موثری حملات نمایشی به محموله های Hazmat راتشخیص دهد و به آن پاسخ دهد. توصیه های این پانل برای هدایت وقایع نمایشی با شرکت کنندگان FoT هماهنگ می شود تا نمایش واقع بینانه سناریوهای حمله احتمالی و روند های مداخله برای ارزیابی سطح موفقیت در شکست دادن حملات تضمین شود.
گروه دلفی از یک مجموعه 25 نفری یا تعداد افراد بیشتری تشکیل شده است که یا از طریق اعضا گروه اصلی شناخته شده می باشد و یا از پیش به لحاظ عضویت در انجمن ها ، کنفرانس ها یا گروه های ضربت ( بویژه گروه ضربی Hazmat FMCSA که برای پشتیبانی این تلاش بسیج شدند ) که بر مسائل ایمنی حمل متمرکز بودند شناسایی شوند. گروه دلفی ترکیب پانل کارشناسی از لخاظ کارشناسی دانش مسائل حمل با کشتی Hazmat ، کاربرد تکنولو ژی و ارزیابی ریسک و ایمنی را منعکس می سازد. بامشارکت پانل کارشناسی ، دلفی سه بررسی را اجرا خواهد کرد که همراه با افزایش دانش قبلی یافته های FoT خواهد بود. این بررسی ها برای برقرار کردن ارتباط های بین تهدیدها گیر علیه انواع بار / وسیله حمل با پیامدهای بالقوه و کارآیی اقدامات پیشگیرانه (تکنولوژی) یا روال کار) برای رسیدگی به حملات بالقوه یا بکارگیری محموله های Hazmat و یا تایید ارتباط هایی که بیشتر ایجاد شده است انجام می شوند .
اطلاعات فراهم شده از طریق این فعالیت ها با عملکرد تکنولوژی حاصل از FoT ترکیب خواهد شد. منابع دیگر شامل منابع ثانویه عظیم برای تخصیص گستره های مزایا و هزینه های سیستم های تکنولوژی در متن اجتناب از پیامد حمله خواهد بود.
هدف این حوزه بررسی سنجش توانایی تکنولوژی های تست و مجموعه های تکنولوژی برای تقویت شرکت های حمل موتوری است که این کار بوسیله بکارگیری تکنولوژی ها در عملیات مدیریت کاروان بطور روزانه همراه با تخمین مزایای امنیت و ایمنی انجام می شود در این صورت شرکت های حمل موتوری بیشتر مایل خواند بود که در این سیستم ها سرمایه گذاری کند. در نتیجه شرکت های حمل موتوری بدون هزینه سرمایه گذاری اضافی و یا با هزینه سرمایه گذاری اندکی مزایای ایمنی و امنیت را بدست خواهند آورد.
دیدارهای در محل با شرکت های حمل موتوری مشارکت کنند به این تصمیم منجر شد که علارغم این مسئله که آیا سیستم ها عمدتاٌ براساس کاغذ بازی هستند و یا بسیار اتوماتیک هستند ، حداقل یک یا چند سیستم متری تجاری مهم بوسیله مدیران حمل با کامیون ردیابی می شود تا عملکرد شرکت تجاری خود را اندازه گیری کنند. بنابراین مقایسه آماری شرایط کار مبنا با شرایط کار FoT این امکان را برای تحلیل کمی فراهم می کند تا معین سازد که آیا تقویت های عملیاتی عملکردی مهم و قابل تشخیص از طریق مجموعه های تست حاصل می شود. یا نه .
تحلیل های ایمنی و امنیت و کارآیی عملکردی ، تاثیر نسبی مجموعه های تکنولوژی و تکنولوژی های تست را معین می کند. این تحلیل همچنین تست کارآیی نسبی سیستم های تکنولوژی CoTs (Commercial – off – the – self) ( که مفید بودن آن مشابه با تکنولوژی های تست است) را می آزماید. این تحلیل ترکیبی آسیب پذیری های مهم را مورد رسیدگی قرار می دهد و یک خط انتهایی وسایل حمل موتوری را تقویت می کند. محدوده کردن بالقوه سبط مفاهیم FoT به دنیای بزرگتر حمل و نقل با کامیون Hazmat بدون شک مستلزم تعدادی چالش نهادی است که لازم است مورد رسیدگی قرار گیرد تا آمادگی وسیع صنعتی تکنولوژی ها بالا رود.
کارآیی تکنولوژی ، راندمان هزینه ، قابلیت بکارگیری در عملیات ، تغییرات شیوه ها و فرآیندها ، گرایش ها باربری و جهت ابتکارات امنیتی آینده و فعلی از طریق مصاحبه با شرکت کنندگان FoT استنباط خواهد شد. این شرکت کننده ها شامل شرکت های حمل موتوری ، پرسنل تقویت و پاسخ و مسئولین مستقر سازی تکنولوژی ، سهام داران صنعتی ، ماموران دولت و فروشندگان تکنولوژی قبل از ، در طی و پس از FoT خواهد بود. این برداشت ها به تیم ارزیابی این مکان را خواهد داد تا فاکتورهایی را ارزیابی کند که ممکن است استفاده از تقویت های امنیتی امکان پذیر شده بوسیله تکنولوژی را محدود سازد. یا ارتقا دهد. در حالت محدودیت ها پیشنهاد اقدامات پیشگیری از مصاحبه کنندگان درخواست می شود.
ساختار تحلیلی که از طریق جمع آوری و پردازش عناصر داده ای مشروح در تلفیق با نظر کارشناسی و منابع داده ای ثانویه پشتیبانی می شود و در طرح های تست مشروح توصیف شده است تیم ارزیابی را قادر می سازد که :
- توانایی سیستم های تکنولوژی و شرکت های حمل موتوری تقویت شده بوسیله تکنولوژی و فرآیندهای تقویت را ارزیابی کند تا آسیب پذیری های Hazmat و پیامدهای بالقوه حملات تروریستی با استفاده از محموله های Hazmat به عنوان سلاحهای کشتار جمعی را کاهش دهد.
- بوسیه ارزیابی اثربخشی تکنولوژی های تست عملیاتی مزایای کارآیی عملیاتی را شناسایی کند تا کارآیی عملیاتی در سراسر انتقال Hazmat بهبود یابد.
- هزینه ها برای اجزاء سیستم تست انفرادی و سیتم های Hazmat مجتمع بطور مشروح بیان شود.
- یک تحلیل مقرون به صرفه مربوطه برای اجزاء تست انفرادی و سیستم های تست مجتمع را ارائه دهد که این تحلیل بهره صنعتی در سرمایه گذاری (RoT) و بهره اجتماعی از کاهش آسیب پذیری نسبت به تروریسم و بهبود را شامل می شود.
- گستره های مزایای عملیاتی ایمنی و امنیتی و هزینه های مربوط به سیستم تکنولوژی را بوسیله بخش های کلیدی صنعت حمل با کامیون Hazmat تعیین می کند.
- کارکردن با تیم آمادگی یک خلاصه جامع از راه حل های تکنولوژی نوید بخش که در سطح تجاری فراهم است را در عرض طیف وسیعی از هزینه های اجرایی فراهم می کند.
- توسعه شناخت جامع مسائل مالی ، مسادل مربوط به روال کار و ریسک هایی که باید مورد رسیدگی قرار گیرد تا انطباق نوید بخش ترین راه حل های تکنولوژی ترغیب شود و برای دیگر پشنیابی های قابل برنامه اهداف FoT توصیه هایی شود.
- برای آمادگی گسترده در قسمت Hazmat برای تکنولوژی های تست جزء و سیستمهای تست مجتمع توانش را ارزیابی می کند و توصیه هایی ارائه می دهد.
در حالی که این سند سومین و آخرین نسخه طرحهای تست مشروح برای اداره این ارزیابی را فراهم می کند ، تیم ارزیابی اذعان دارد که ماهیت پویای این پروژه بهبودی ها و روزآمد سازی های این طرح ها نیاز دارد . بنابراین برای هرگونه روزآمدسازی مهم تغییرات در این طرحها تیم ارزیابی گزارش فنی منتشر خواهدکرد که جزئیات روز آمدسازی ها یا تغییرات را فراهم خواهد کرد. پیش بینی می شود که چندین ارزیابی از این نوع در طی فریم زمانی باقیمانده این تلاش منتشر شود.